Punkt Obsługi Klienta

W odpowiedzi na zapotrzebowanie mieszkańców w dniu 30 maja 2005 r. w Starostwie Powiatowym w Lublinie, przy ul. Spokojnej 9, rozpoczął swoje funkcjonowanie Punkt Obsługi Interesantów.
 
28 czerwca 2012 r. Punkt Obsługi Interesantów zmienił swoją nazwę na Punkt Obsługi Klienta. Głównym celem utworzenia Punktu Obsługi Klienta jest fachowa, miła i sprawna obsługa klientów w sprawach związanych z działalnością urzędu.
 
Punkt Obsługi Klienta został zlokalizowany z myślą o wygodzie klienta ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych i niepełnosprawnych. Znajduje się on, bowiem na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie i czynny jest w następujących godzinach:
 
PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, CZWARTEK, PIĄTEK: 7.30 - 15.30
WTOREK: 7.00 - 17.00
 

Godziny pracy kasy:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek: 7:45 - 15:00 (przerwa 10:15 - 10:30)
Wtorek: 7:00 – 17:00 (przerwa 10:15 – 10:30 oraz 14:15 – 14:30)

 
Kontakt telefoniczny: 81 528 66 03, e-mail: pok@powiat.lublin.pl

W Punkcie złożą Państwo kierowane do Starostwa pisma, otrzymają wstępną i kompetentną informację na temat trybu i sposobu załatwiania spraw, także wszystkie potrzebne wnioski, druki i formularze oraz pomoc w ich prawidłowym wypełnieniu. Ponadto w Punkcie Obsługi Klienta dowiedzą się Państwo jakie dokumenty należy dołączyć do konkretnego wniosku oraz jakie formalnoprawne warunki należy spełnić, aby załatwić daną sprawę.

Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystko będzie można załatwić w Punkcie, ale w takich przypadkach zostaną Państwo skierowani do odpowiedniego pracownika.

Sprawy z zakresu rejestracji pojazdów i praw jazdy załatwiane są bezpośrednio w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa (ul. Spokojna 9B, 20-074 Lublin).

Pracownicy rejestracji pojazdów obsługują klientów w następujących godzinach:
  • Wstępna weryfikacja wniosków o rejestrację pojazdów (niski parter):
    Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek: 7:30 – 15:30
    Wtorek 7:00 – 15:00

  • Przyjmowanie wniosków o rejestrację pojazdów, adnotację w dowodach rejestracyjnych (gaz, hak, taxi, L, VAT 1-4), wydawanie dowodów rejestracyjnych (niski parter):
    Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek: 7:45 – 15:00
    Wtorek: 7:00 – 16:30

  • Wydawanie dowodów rejestracyjnych (niski parter):
    poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.45 - 15.00; wtorek: 7.00 - 17.00.
Kontakt tel. na rejestrację pojazdów  81 528-67-00, 81 528-67-01

Kontakt tel. na prawa jazdy 81 528-67-05, 81 528-67-04  

Pracownicy Filii w Bychawie, Bełżycach i Niedrzwicy Dużej, Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa, obsługują Klientów w następujących godzinach:

Poniedziałek – Piątek  7:45- 15:00

W Punkcie Obsługi Klienta można skorzystać z komputera z drukarką, ekranu dotykowego z podłączeniem do internetu oraz samoobsługowego XERO (płatne 20 gr za stronę).

Pozostałe komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Lublinie od poniedziałku do piątku pracować będą w godzinach od 7:30 – 15:30. Z wyjątkiem wtorku,  gdzie w godzinach 7:00 – 17:00 pracują stanowiska bezpośrednio obsługujące Klientów:
  • Punkt Obsługi Klienta,

  • Wydział Architektoniczno – Budowlany,

  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,

  • Wydział Geodezji z wyłączeniem filii,

  • Wydział Komunikacji, Transportu i Drogownictwa z wyłączeniem filii.

 Klienci Starostwa Powiatowego w Lublinie mogą skorzystać z komputera z drukarką oraz samoobsługowego XERO.

komputer POK                            xero pok
Ponadto w Punkcie Obsługi Klienta zastosowane zostało udogodnienie dla osób z dziećmi w postaci kącika zabaw.
                            
Zapraszamy do korzystania z usług Punktu Obsługi Klienta.