Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Wydział Edukacji, Kultury i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Warunkiem udziału w konsultacjach jest podanie następujących informacji:
1) nazwa i adres,
2) dane rejestrowe,
3) osoby uprawnione do reprezentowania organizacji,
4) imię i nazwisko osoby zgłaszającej udział organizacji w konsultacjach.
Konsultacje będą przeprowadzone w formie:
1) zgłaszania uwag i opinii za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: eks@powiat.lublin.pl,
2) zgłaszania uwag i opinii na piśmie osobiście w kancelarii Starostwa Powiatowego w Lublinie, ul. Spokojna 9, w godzinach urzędowania lub za pośrednictwem poczty. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.
Uwagi i opinie można przesyłać do dnia 26 lutego 2016 r.
Dokumenty do pobrania: