Celem przeprowadzenia badania ankietowego było sprawdzenie czy opracowane karty spraw spełniają oczekiwania klientów urzędu. Ankiety dostępne były na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl jak również w Starostwie i jego filiach. Wyniki pokazały, że karty spraw w czytelny sposób informują o sposobie załatwiania sprawy, jednak dołączenie do nich poprawnie wypełnionych wzorów wniosków ułatwią ich wypełnianie.
Karty spraw wprowadzono w 2012 roku w odpowiedzi na potrzeby klientów odwiedzających urząd. Zawarte w kartach spraw informacje pomagają udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
1. jakie dokumenty należy dołączyć aby załatwić sprawę,
2. ewentualna wysokość opłaty oraz czas realizacji usługi,
4. kiedy i gdzie złożyć dokumenty,
5. forma załatwienia sprawy przez urząd.
Karty spraw dostępne są na stronie internetowej
www.powiat.lublin.pl w zakładce Poradnik Klienta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lublinie (www.bip.lublin.pl) w zakładce Załatwianie spraw/Instrukcje załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym. Ponadto karty spraw można otrzymać od pracowników Starostwa lub w Punkcie Obsługi Klienta.
Zachęcamy do zapoznania się ze sprawozdaniem z przeprowadzonego badania oraz do korzystania z kart spraw.