Aktualności

Zdjęcie Artykułu

Raport z badania satysfakcji klienta w 2014 r.

02-03-2015

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 247/2012 Starosty Lubelskiego z dnia 23 października 2012 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie zmienionym Zarządzeniem Nr 114/2013 Starosty Lubelskiego z dnia 28 listopada 2013 r., Zarządzeniem Nr 5/2014 Starosty Lubelskiego z dnia 10 stycznia 2014 r. w dniach od 1 grudnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. w Starostwie Powiatowym w Lublinie, filiach w Bychawie, Bełżycach i Niedrzwicy Dużej oraz za pośrednictwem systemu informacyjnego www.powiat.lublin.pl – przeprowadzono badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie.

Powrót