Aktualności

Zdjęcie Artykułu

Raport z badania satysfakcji klienta 2016 r.

03-04-2017

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 247/2012 Starosty Lubelskiego z dnia 23 października 2012 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie zmienionym Zarządzeniem Nr 114/2013 Starosty Lubelskiego z dnia 28 listopada 2013 r., Zarządzeniem Nr 5/2014 Starosty Lubelskiego z dnia 10 stycznia 2014 r., Zarządzeniem Nr 107/2015 Starosty Lubelskiego z dnia 25 listopada 2015 r. w dniach od 2 listopada 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w Starostwie Powiatowym w Lublinie, filiach w Bychawie, Bełżycach i Niedrzwicy Dużej oraz za pośrednictwem sytemu informacyjnego www.powiat.lublin.pl – zostało przeprowadzone badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie (zwanego dalej Starostwem).

Powrót