Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Wydział Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Warunkiem udziału w konsultacjach jest podanie następujących informacji:
- nazwa i adres,
- dane rejestrowe,
- osoby uprawnione do reprezentowania organizacji,
- imię i nazwisko osoby zgłaszającej udział organizacji w konsultacjach.
Konsultacje będą przeprowadzone w formie:
- Zgłaszania uwag i opinii za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: k.dudzinski@powiat.lublin.pl,
- Zgłaszania uwag i opinii na piśmie, które mogą być składane osobiście w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa, pok. 8 (budynek B).
Uwagi i opinie można przesyłać od dnia 4 listopada 2015 r. do dnia 10 listopada 2015 r.
Dokumenty do pobrania:
Projekt uchwały Rady Powiatu w Lublinie w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu;